15 December, 2010

telur + tepung + baling kat orang = ape jadi ??

aloooloo !!!
haha... time tuh bufday FARID  !! wee~~ hehe,,lupe nk ucap ' HAPPY BUFDAY FARID '

uh!!gilerrr,,time uh kat eye on....geli doe klaw kne baling telur paztuh dgn tepung sekali..haishh..menyirap kalau aku yang kene...huhu..tapii naseb baek dak farid sapu tepung jee kat muke aku..tuh pun tak terokk*syukur..hahaha..
mule2 sape ntah yg ltak tpung kat muke farid n smbil uh dy ade cakap ' hepy bufday farid ' haha cian u farid..
apelagi dak farid un amek lee tpung un telur kejar budak2 uh..wakaka msing2 lari sbb ta mo kne tpung un telur..weee~~haha...n time tuh dak farid plak nk terkucil,terpakse laa dy tahan smpai sume budak2 da kene tpung n telur..masyukk btol hang ni ekk..sngop tahan nk terkucil...WOOWW!!..orang terakhir skali yg kne tak silap aku EJOY .... haha,,lawak aa dy...smate2 ta nak kne telur sanggup dea lari..walawehhh...mcm orang gila,,hahah,,,lah2 kne jgak dy...cian orang negeri smbilan nihh..

pic time kat eye on uhh (bufday farid)

* pucat gilerr muke aku...nway that farid..berbeza kan kiteorang..wakakakka



*sopi AND farid carlo



*uhh..wahh!!aku pling cerahh laa kat situ..weee!!perasan ..


*baju merah(ejoy),,ta pkai baju(ta engat leee name dy)..bhaahha..korang perasan takk,klaw sekali pndang yg boy ta pkai baju tuh dia macam orang terkencing kat lam sluar kan3..haha*sori klaw mngutuk hang..


No comments:

Post a Comment