26 February, 2011

LAMA TAK JUMPA KAU !

ehem . .  aslmkm . . nak tahu tak sape ? jup ehh . .
                      ni haa dea . . name dea ejoy . . tapi dea suruh aku panggil dea pak joi . . aku pun ta tahu sebab ape?eh joy . . sumpah aku cakap aku miss gila nak kluar dengan kau n nak jmpe kau . . haha , kau suka panggil aku bijik kan . . aku pun pelik doeh . . n  nasib baik aku ikut dak han pergi eye on mse bufday dak farid uh kalau tak tntu aku tak jmpe kau . . n kau yg tegur aku dulu . . kau tnye mcm2 kat aku . . mle2 mse kau cakap umur kau 20 , sumpah aku ta cayer sbb kau nmpak mcm 18 jee . . hihi . . kau selalu cter pasal makwe kau kat aku n kau ckp kau ade mkwe tp mcm ta de *pham ta . . nway mkwe kau lwa ekk*mklumlha bdak sbah bah , . haha . . JOy kau ingat tak mse kite klua ber empat tuh,sbelum  2 hari lg nk new year . . kau ingat enn . . haha , time uh ta bleh blah sehh, dak dayah n syada ckp kau ni pkwe aku . . ee,ples lha . . haha,lah2 rupe2 nyer bukan,buat malu jee . . n kite tgok wyang cter 'AKU MASIH DARA' . . haha ! hawau betul . . cter uh mcm perli err kan joy . . n esk kite kuar jugak tapi si dayah ni ta de sbb bpak dea ta kasi . . ari uh kau jee yg klua duet kan . . kiteorang ta . . haha,cian kau . . ta pe2 nanti aku ganti balik .. dun worry lha . . tp bes doeh klua dengan kau . . sbb asyik gelak jee . . kau aa slalu buat aku gelak . . tak abis2 dengan buat lawak bodoh kau tuh . . n dak syada pun same jee . . slalu buli aku . . haha , tapi aku tak kesah sbb  kau dorang suka bergurau unn . . ahakk

1.1.2011=haha,hari paling malang . . kau ingat lagi unn . .bapak dea ! ntah mcmane bleh kantoi dgn bapak aku agak err aku klua un kau . . haha , gila seyyhh !!! aku rase gabra ade , lawak pun ad . . hahaha . . tup tup THE END . .*haha,ta nak cter selanjutnye sbb ta engat . . kehkehkeh...
nway aku miss gila dekat kau . . raya nanti jangan lupa dtang rumah aku..parents aku pun da okey pasal kau doeh . . n bpak aku slalu ckp kau ade ke nk dtang uma .. huhu, aku diam jee sbb ta tahu nk ckp ap . :) . .
aku pun dah anggap kau macam abg aku sndri . . huhu ! n aku miss jgak kat dyorang ni hah !

        
                   ehemm . . miss u all sngat2 !! hihi :) . . mantol(firdaus) = suka dengan perangai gila2 u tuh . .
bila lha bole meet u all lagi . .

No comments:

Post a Comment