11 February, 2011

TIME FORM ONE ! ! BULAN LIMA !

CHILL . . nk story skit nihh . . mase aku form one , bulan lima aku dengan nenek,atuk,and pak sdare aku pergi england . . sebab along aku nak kahwin dekat sane . . mula2 nenek , atuk n pak sdare aku jee yg pergi . . lepas tuh aku cakap dengan dyorang nak ikut sekali n nenek aku pon oke jee . . brape ekk tarikh kiteorang pergi . . ntah lee aku pon da ta ingat . tup2 bila kiteorang dah masuk dalam aeroplane MAS . .

          
WOW !!!! haha , sumpah aku cakap sakai jugak aku doeh . . nak tahu tak ade ape ? biase nya dlm aeroplane yg biase kat dpan tmpat dduk tuh tak ade tv kann . . but aeroplane yg ni ade . .

                                      
haa !!! tgok tuhh . . mcm ni lha dlm aeroplane tuhh . . tapi yg manusia2 tuh cuma hiasan saja . . lolx . . mmg ta bosan lha  perjalanan kiteorang ni nanti . . 12 jam plak tuhh . . tapi yg paling aku suka bukak kat tv tuhh . . maen game lha . . besss wooo . .bnyak gila game dlm uhh . . n kat tv tuh mcm2 ade . .ade movie,ade lagu n lain2 lagi . . huhu . . tup2 bila da smpai kat england tuh . . woooo lagi lha bertambah sakai aku . . haha , fiz time lha katekan jejak kat negara barat kate kan . . aiyakk . . kiteorang pergi sana 3 minggu jee . . hmm !!!

sebenarnya bg lagi nak story slme aku ad kat situ . . tapi mlas deerr mau taip . . n kite pergi plak part yg sebelum aku nk balik ke malaysia tuh . . nk tahu aku pergi mana sebelum tuhh . . aku pergi adventure island . .

*ni pintu masuk dea..

n aku main permainan sume nihh . . bezz woo . .




huhu,sebenarnya ade bnyak lagi tapi malass mau cari . .
 lalala . . lepas dah main sume tuhh. . aku pon balik n siap2 kemas barang sume. . oke2 that all my story  . .

*jup2 lupe plak nk bgtahu sbelum tuh . . kat sane stiap aku pergi mana2 mesti nmpak mat2 n minah salleh kiss2 . . pehh ! ! mmg macam hawau . . kahkahkahkah . . ade yg kiss2 depan aku plak tuh . . mmg tak sesuai untuk tontonan bdk mcm aku . . haha . .

                         ^-^ THE END ^-^

No comments:

Post a Comment