09 July, 2011

hai hai malacca

      my beloved blog . lama x berbelog oahhh ;0 . here i want story pasal aku keluar hari tuh  . *dah lamaa baru nak citaa rini . kita orang hang out tak ramai pun . 5 orang jee 
qaseh anis yang comel

lela gebu yang comel

sal ting tong yg comel

qyraz el babylonia yang comel

and lastly SHILA LADYZ YANG COMEL ;p

haha , , firstly aku memangg mau keluar dengan si bf aku(farizuan) tapi dsebabkan dea tak 
dapat coming melaka , biar lahh dia . las las keluar je lha dengan mem mem
kesayangan aku nihh .
sebenarnya aku tak pernah pun out dengan dyorang nih , baru jee fisrt time .
al maklumlhaa dulu kitaorang kelas lain lain den tegur pun camtuh camtuh jee now
this year kiteorang kelas same lha pulak dahhh . dapat jugak merasa kelua dengan dyorang .
bes jugak lhaa , haha . fisrt place kiteorang pergi KFC . no picture . second place kitaorang
pergi BOWLING . dak qyraz dengan sal jee main . 
hoi , apa ni tak senonoh ambil gambar aku pakai stokin . haa , aku time ni  tengah nak main bowling
ganti kan dak sal . tapi tak win pun . sebab asyik masuk longkang jee . HARHAR

haha , sumpah pic ni sakai . aku belum ready dah ambil . nonsense betull .


comel tak kami berdua . comel kan comel kan . nak tackle , tackle lha . tapi yg 
bertudung tuh jelhaa . dea still single . yang tak bertudung tuh tak boley tackle nanti
someone marahh oahhh . ;O . takut guwe . 

SECOND PLACE ( TOILET PEREMPUAN ) haha
budakk akaun . dlm toilet pun sempat snap snap . DASYATTT .

third place ( BANGUNAN MERAH )












then mase kiteorang nak balik kiteorang ternampak sorang mamat nih .dy dok kat tangga yang aku bulat kan tuh . huii , ensem doehh . 
comel muka dy . huh ! da lha comel and dekat sebelah dy pulakk ade bunga .
haii , ni konfem konfem lhaa nak bagi kat beloved gf dy . hee , sumpahh memang sweet .
mesti dy sayang gila kaat awekk  dy tuhh kan.
hai haii , mamat bungaa . kiteorang teruja lhaa tengok awakk . hee , sweet nyaa . 
hahaa , kiteorang masing masing dah berangann oahhh . 
okey , sampai sini sajalha . ;D

p/s : miss my gemukk = farizuan . i love u soo muchh =

No comments:

Post a Comment