23 July, 2011

awakk awakk . saya ada new post larhh . nak baca tak nak baca tak ? taak nak baca . okay , sila angkat kaki anda blah dari sini , kalau tak blah jugak . mehh saya kasi terajang sikit sampai awak blah . ta payah nak semak semak dekat sini . ;D . here i want story pasal aku kelua hari sabtu hari tuh (16/7/2011) . aku kelua 2 orang je dgn bie aku(aida) . hoho , borink oahh kelua 2 . tapi bila dah sampai DP . kiteorang jumpa alip , bulat , ipin(aizat) & feruz khan .tapi si feruz tuh lmbat sikit dtg . ok , da smpai sana aku terus2 text dak alip . tanya dea kat mana itu ini . dan dan kitaorang jumpa dak alip dekat dpn GSC(golden screen cinemas) . huhh ,
aku ingat kan nak tengok wayang dengan dy , tapi tak jadi sebab dy dah beli tiket harry potter  
dengan dak bulat n ipin . huh , hampeh betul lha kau alip . then , aku dgn aida
pun beratur nak beli tiket FLAT 3A . haha , sumpah doeh cerita tuh
tak seram , tak best n ? ? ? si aida ni pulak ade part part yang seram sikit
dia boley gelak n dy cakap 'tak seram aah citar ni ' . mmg sah kau dah gila
aida uii . time ada orang nak bukan pintu keluar wayang tuh time tuh jugak kiteorang keluar .
padahal movie belum habis nih ==' . nak tahu sebab ape ? sebab tak best lhaa .
n bila nak bangun keluar tuh , pehh . segan gila . ye lha , kiteorang duaorang jee 
yang bngun melulu keluar mana tak segan nya . tapi lantak lha janji aku nak keluar dari tempat tuh . 
hah ! yang si aida ni pulak tak sabar sabar nak keluar sebab nak jumpe dak feruz . maklumlha
buah hati dy lha katekan . hehehh . congrulationss ! . and dekat ats DP pulakk . time aku nak balik
si aida ni seboley boley suruh aku balik lambat sebab dy suruh aku teman kan dy dgn dak
feruzz . alahai , aku ckp dgn dy ' mcm kau tak biase pulak' . hahahh , pelik
betul aku dgn dy nihh . hahaa , anyway best jugak lha keluar time hari tuh  sebab
aku baru first time keluar dgn bie aku nih . AIDA ilysm <3 <3 <3

p/s = sori tak dak gambar sebab kitaorang tak ambil .
p/s = aku rindu bie gemukk aku (farizuan)

No comments:

Post a Comment