24 September, 2011

FARIZUANNNN , I LOVE YOU SO MUCHH . hihiii , betul weyhh aku syg kauu . percaya ? tak percaya dahh pergi main jauhh-2 . nyampah aku . haahaa , nway heloo my readers lame kite tak jumpe\macam penah jumpa/ . hahaa , seriously aku sekarang dah malass gila babeng nak berbelog
nihhh . penatt laa awakk . lagipunn jarang on blog ni . malassss  dah aku . nak tengok aku malas ke takk . meh sini datang umah kalau tak malu . buat macam rumah sendiri dahh . malas aku
nak layann . *ketuk-2 kepala pakai senduk . 
motif*
firstly aku nak bgtahu kat farizuan aku tak sayang dia tapii aku sayang ASHRAF MUSLIM . haha,
harap-2 dia pun sayang aku . ok tipuu :D . 


nampak takk sapaa tuh ? DUFFY CUFFY . alaa yang comel-2 tuhhh . kenal takk . tak kenal .
dah pergi add dia . DUFFY CUFFY DUFFY CUFFY . haha , lawak kan name dia .
aku suka dia \ok tipuu/ . oheemmgee , dia nak couple dengan aku . haha , tapi kite watt ilekkk je .
haha , sebab kite tau die gurau jee . alaaa , kite pun layan die jugakk
tapi layann gurau-2 sayangg . ok tipu lagii . 
tapi kannn seriously aku minatt dia gilaaa . sebab aku suka tengok 
style diaa . comell taww . nak-2 dia berani buat style rambut .
huhhh , kalau si farizuan boley buat rambut camtuh kan bess . hee , muahh . rindu kau .

haa , ni lagi sorangg . macam tetttttt==' . ade ke patut dia sama kan nama aku ladyz=lazy . macam siott lahhh . haha , then dy cakap nama aku puaka . haishhh ,
ni yang nak naikk anginn nihh . hahaa , tapi fun pulakk im samaa dea .
nanti kite im lagi yee mujahid . hihiii , sayangg bebudakk fb akuu . 
mmmuahhh to farizuann n ashraf muslim <3 .
assalammualaikum readerss ;)

p/s = abg sdare aku dah memekak nak balikk melaka dah nii n aku suruh
dia tunggu sebab aku nak berbelog . hihiii , bubyee

No comments:

Post a Comment